четверг, 7 февраля 2013 г.

побажання наприкінці педради

позитивний духовно-моральний мдж шко\ли: сприятлив, нновацйно-творч умови роботи; акцент на нновацйному, творчо-пошуковому компонент методично дяль\ност; особистсно орнтована методична пдтримка

УМОВИ П¶ДВИЩЕННЯ ПРОФЕС¶ЙНО· КОМПЕТЕНТНОСТ¶ ВЧИТЕЛ¶В у школ  так:

Наш педагогчний колектив працю над виршенням проблемного питання «Розвиток творчого потенцалу та життво компетентност учнв в умовах особистсно орнтованого навчання та виховання». Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний  творчий вчитель. Наша робота супроводжуться постйним спонуканням до творчост, жоден учитель не застосову загальновдом методики без свого вдтнку, свого наголосу. Педагогчний колектив школи, ро\зумючи важливсть  складнсть про\блем, що постають перед ним, працю над удосконален\ням навчально-виховного процесу, над формуванням особистост вчителя, його педагогчно майстерност. Адже учитель людина публчна, його фахов та загальнолюдськ здбност  предметом обговорення серед колег, учнв, батькв  навть пересчних громадян.

Згадаймо епзод з вдомого голлвудського фльму «Один удома». Вся родина збираться у подорож. Головний герой, восьмирчний хлопчик Кевн, намагаться звернутися за допомогою до старшого брата безрезультатно, пдходить до сестри: «Допоможи мен скласти валзу». Двчинка дивиться на нього зверхньо  дуже в дливо та зневажливо вдзнача: «Кевн, ти той, про кого французи говорять «non-competent»». ¶ нам зразу ста зрозумлим, яке це серйозне звинувачення в очах двчинки, який це суттвий недолк. Справд, професйна некомпетентнсть для доросло людини це колосальний недолк, пдстава для найсерйознших претензй.

Матерали педагогчно ради

8.Випустити методичний всник «Ком\петентний учитель запорука ре\алзац компетентнсного пдходу до сучасного освтнього процесу».

7.Провести монторинг «Рвень про\фесйно компетентност вчителя».

6. Пдготувати методичне панно "Самоосвта + "

5.Вчителям , що атестуються пдготувати план роботи на перод атестац. (Атестацйне дефле)

4. Пдготувати творч звти з проблеми «Про попо\внення кабнетв-лабораторй».

3.Провести спвбесду з учителями з теми «Зростання професоналзму вчителя в систем компетентнсно орнтованого навчання як чинник пдвищення якост шкльно осв\ти».

2. Провести нструктивну нараду з чле\нами творчо групи.

1. Створити творчу групу з пдготовки пед\ради

компетентнсного пдходу до сучасного освтнього процесу»

«Компетентний учитель запорука реалзац

План пдготовки питання до педагогчно ради

Педагогчна рада «Компетентний учитель запорука реалзац компетентнсного пдходу до сучасного освтнього процесу»

Врадвщина освтянська

Освтянська нива

Освтянська нива MOIPPO

Комментариев нет:

Отправить комментарий